Celebrando el desarrollo de una cultura de liderazgo

El miércoles 25 de abril tuvimos el privilegio de contar con la visita del Sr. Jordan DeMoux, Director regional de las Américas del proyecto The Leader in Me. Su presencia tuvo la intención de observar y registrar el progreso que hemos tenido en la cimentación de una cultura de liderazgo en la escuela.
Un comité de alumnos se encargó de liderar la visita y acompañarlo por los diferentes sectores y áreas de la escuela. El resultado de esta experiencia, plena de reconocimiento y celebración, nos llena de orgullo y agradecimiento.
Compartimos y extendemos la felicitación a todos los miembros de la Comunidad educativa Yavne.

Compartimos las palabras que Jordan nos transmitió:

“I want to thank you one more time for receiving us in your school yesterday. It was such a pleasure to meet your team and students at Yavne yesterday. There was phenomenal feeling of commitment to community, students, teachers, administrators, staff and parents. It was very clear to me that your teachers are living and modeling leadership principles. Through that modeling and teaching your students have gained strong understanding of how to apply leadership principles in their life at school and at home. I was inspired by the greatness of the projects your high schools students have taken on to give back to the community and the environment. Thank you so much for being a part of the Leader in Me worldwide network. We are so proud to have you as part of our family.

Abrazos

Jordan DeMoux”